keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Mitä rakastan itsessäni?

Sain Jo Karva-blogista haasteen, jossa täytyy kertoa viisi asiaa mitä rakastaa itsessään.

Sanotaan että ensin pitää rakastaa itseään, jotta voi rakastaa muita. Mutta kun aletaan erittelemään, niin ei se ole helppoa. Oon pähkäillyt tätä alitajunnassani haasteen saamisesta saakka ja nyt heitän tähän jotain, mitkä tulevat ekana mieleen. Samalla tulee kuvakatsaus menneisiin vuosiin.

1. Tummat piirteet
Aloitetaan ulkonäöllisistä asioista. Tykkään tumman ruskeista silmistäni ja tummista hiuksistani. Kun vain olisi luonnostaan musta tukka (kuten isälläni) tämän tumman punaruskean sijaan. Minua on luultu ulkomaalaiseksi tai lappalaiseksi ja hauskaa kyllä, olen siitä imarreltu. Olen saanut myös lempinimen Pocahontas useammaltakin taholta. Tykkäänkin intiaaneista ja se onkin aiheena tatuoinnissani.
(Noille kulmakarvoille kun aina jaksaisi tehdä jotain :D )
Taija 17v.
2. Hiukset
Hiukseni ovat olleet aina ylpeyteni aihe. Ne ovat aina olleet vahvat, paksut ja olivat pitkät kauan aikaa. Imetys tiputti hiusta mielettömästi 3-5kk synnytyksestä ja se söi naista. Nyt taas hiusten kasvatusoperaatio (kun ei oo varaa kampaajaan! :D).
Taija 19v.

3. Itsetunto
Vaikka olenkin ylipainoinen, en päivittele  hirveästi läskejäni. (Se ei silti tarkoita ettenkö haluaisi laihtua ja olla hoikempi) Olen mielestäni ihan kivannäköinen silti :D Lisäksi miulla on myös varmuutta sanoa mielipiteeni.
Taija 22v.
4. Keskustelutaito, rehellisyys, luotettavuus
Nuissa on jotain yhteistä mielestäni. Koetan aina olla rehellinen (ellei tarkoitus ole salata jotain kivaa;) ). Haluan puhua asioista niiden oikeilla nimillä, keskustella asiat halki ja ettei mikään jää kalvamaan. Koetan myös puhua vaikeista asioista. Haluan myös olla luottamuksen arvoinen puolisolleni, ystävilleni ja perheelleni ja kuunnella mitä heillä on kerrottavaa.
Parhaan ystäväni kanssa kahdenkeskisellä kesälomareissulla 2012.
(saatiin jotain valkoista töhkää vaatteisiin jostain)
Taija 22v.

5. Luonnonläheisyys
Olen kasvanut maaseudulla ja minut on opetettu arvostamaan luontoa. Olen leikkinyt ja liikkunut metsissä pienestä pitäen ja kaupunkivuodet ovat olleet rankkoja siinä mielessä että mieli halajaa rauhallista eloa. Olen myös eläinrakas ja yläasteen jälkeen minun oli tarkoitus mennä opiskelemaan koirankouluttajaksi, kunnes minut todettiin allergiseksi koirille (ja kissoille ja marsuille ja muille sellaisille).
Taija 16v.



Taija 21v. -30'C:ssa laavuilemassa 
Taija 20v. sorsanmetällä






















Eihän se niin paha ollutkaan. :)
 Lopuksi piti haastaa viisi bloggaajaa... Katsotaan kuka lähtee mukaan! :) Haastan myös kaikki lukijani miettimään omia rakastettavuuksiaan, ihan oikeasti! :)

jenniemilia/ http://jenniemiliam.blogspot.fi/
emmiveera/  http://fffirstclassticket.blogspot.fi/
RiinaMaria/ http://kevaanpolku.blogspot.fi/
Sofia/ http://www.heartpumpsdiesel.org/
Seidi/ http://mina-sina-ja-han.blogspot.fi/



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti